luni, 24 decembrie 2007

Despre livrari la domiciliu

Sunt din Sibiu . Imi dau seama ca nu e relevanta opinia pentru alte orase din Romania , orase mari cu trafic mare dar o sa ma refer mai mult la Sibiu. Probabil ca se vor gasi multe asemanari cu alte orase si poate o sa-mi impartasiti din experientele voastre pe tema asta.
Au devenit o necesitate din puctul meu de vedere serviciile de comisioane si livrari la domiciliu si case de comenzi sau cum le-or mai spune. Taxiurile au foarte multe solicitari dupa cum cativa prieteni de-ai mei mi-au spus. Si cum se poate ca la o astfel de oportunitate pe care o vezi ca se dezvolta in fata ta sa te uiti pur si simlu cu indiferenta sau chiar s-o scuipi in fata? Acum cateva zile am facut o comanda la taxi. Era foarte frig , bausem si nu ma puteam deplasa din bar. Eram in Piata Mica ( cei din sibiu stiu) si nu aveam de unde sa cumpar tigari intrucat cel mai apropiat magazin la ora aia era undeva la vreo 2 kilometri. Asadar dau un telefon la un taxi daca poate sa-mi aduca un pachet de tigari un taxi. Ce mi se raspunde la telefon? Ca nu se poate. Si intreb de ce. Si-mi spune ca nu ia nici un taxi comanda asa mica. Si am intrebat ca un om cu gandire logica ce cred ca ma aflu.. Dar ce legatura are doamna cantitatea? Ce le comercializati? Eu platesc drumul la taxi. Si-mi zice nu se poate domnule nu va ia nici un taxi comanda asta o seara buna si-mi inchide telefonu. O intreb pe chelnarita ei cum fac cand nu au tigari sa fumeze. Si-mi zice ca nu se prea intampla si-mi da o carte de vizita ca cica e o firma de cumparaturi care iti aduc comanda imediat , contra unui comision fix mai mic decat taxiul asa incat nu tre sa te gandesti oare pe unde o ia ala si oare de cate ori o sa fie comisionul din valoarea marfii....asa ca dau un telefon la Furnika . Asa se numeste firma:) Very cool am zis ..furnika:) Dau un telefon si le zic ca-mi trebe tigari. O doamna foarte amabila imi zice ca o sa ajunga imediat comanda si intr-adevar..in juma de ora am avut tigarile . Acum surprise surprise.. comisionul de care nu am intrebat-o pe chelnarita. Deci vine baiatu...apropo...vine in local..si mi le-aduce la masa . Comisionul? 7 lei:) Mda...am zis asa da...ma simt tratat cu respect. Iar faza cea mai tare e ca se comanda chiar si prin Yahoo Messenger ( ID : cumparaturile) iar programul e Non -Stop.Site-ul e www.furnika.ro daca doriti sa aflati mai multe detalii . Asa ca..dragi taximetristi ..luati si invatati ..ca aveti de unde. Apropo pentru cei dependeti de McDonalds din Sibiu ...acum avem livrare la domiciliu de la Mcdonalds :)) super tare .
Astept opinii din alte orase unde se practica acest gen de servicii de care eu sunt deosebitde incantat . :D Apropo ..i-am povestit unui prieten din Bucuresti si-mi zice ''la noi sunt de mult astea ..da' nu m-am atins pana acum de ele ca au niste preturi foarte piperate''. Ceva de genul 4-5 sute de mii livrarea :)) . Ma rog probabil ca le merge...si probabil ca traficul din bucuresti o cere...

Niciun comentariu: