duminică, 8 septembrie 2013

Cutremur la Sibiu de Sfanta Maria 8 septembrie 2013

Tocmai am simtit un cutremur destul de puternic. S-a miscat scaunul sub mine si am vazut mobila clatinandu-se. A fost destul de ciudat. Inca nu e nici o stire la tv, dar probabil ca vor aparea.
E al doilea cutremur pe care chia l-am simtit si nu a fost deloc placut. Primul gand a fost unde sunt actele :). noroc ca s-a oprit.
Sunt curioasa ce magnitutdine a avt cutremurul asta.
Se pare ca in centrul Sibiului, nu s-a simtit deloc acest cutremur. Dar e ciudat cum se misca masa si scaunul de parca eram pe carusel. Sa fi durat vreo 15-20 de secunde. dar e posibil sa fi fost mai putin.
Revin cu detalii mai tarziu.

Update: se pare ca de fapt curemrul a avut epicentrul la Hunedoara, la o adancime de 5 km (unele surse) sau la 3 km (altele), si o magnitudine de 4.7- 4.8 grade pe scara Richter. Dar s-a simtit si la Sibiu, cu siguranta.
http://www.ziuanews.ro/stiri/cutremur-de-4-8-grade-in-romania-102834
http://ph-online.ro/stiri-nationale/item/34495-cutremur-mare-%C3%AEn-transilvania

Un comentariu:

Adi spunea...

Si eu l-am simtit.