duminică, 2 septembrie 2012

Natalia a racit...din nou:(

De ieri Natalia are mucisori iara....nu a facut febra, dar respira foarte greu si are "lumanari" mai tot timpul. Nu sta sa ii aspir nasul cu batista bebelusului, decat cu surle si trambite. Dar ce sa-i faci, ca mai bine asa decat sa stau sa ii sterg cu servetel pentru ca se irita. Nu a facut febra dar i-am dat aseara si in seara asta o doza de Nurofen pentru copii pentru ca o dor si dintii si macar sa se odihneasca noaptea. Peste zi i-am dat si o doza de paracetamol (Panadol Baby sirop) pentru ca e mai slab decat Nurofenul. Pe langa asta, salvarea noastra sunt capsulele moi cu ulei volatil (Inhalant Baby - capsule decongestionante). Am pus pe servetel langa perna cam la 20 de cm si a reusit sa doarma ieri noapte. Azi a adormit mult mai greu, cred ca si din cauza ca a mancat cam tarziu laptele de seara. Sunt foarte bune capsulele astea, azi am avut inspiratia sa ii pun jumatate de capsula si cand a adormit de amiaza, si a dormit foarte bine, aproape doua ore. Incerc sa o fac sa doarma cat mai mult cand e bolnava pentru ca se reface mai repede. I-am mai dat ceai de menta cu lamaie si putin zahar, supa de pui cu taitei, tocanita de cartofi, si chec cu stafide facut in casa (ea a mancat fara stafide:))) ). M-am bucurat ca a mancat struguri azi, a mancat aproape un ciorchine mare. Nu ii place sa manance banane cand are mucisori, probabil ca sunt prea cleioase. Prefera paine prajita cu unt, dar mai ales mancare la care nu trebuie sa mestece prea mult (cred ca din cauza ca respira pe gura)
A, sa nu uit. De doua zile ii dau lapte de vaca de la dozator. Am tot citit despre laptele pasteurizat ca nu ar fi tocmai lapte si am avut si ceva experiente neplacute cu el (gust ciudat, s-a branzit, fainos, etc). Ii dau in continuare si lapte praf, dar mai combin si cu lapte de vaca, mai ales cand ii fac gris cu lapte. Imi pare rau ca gasesc destul de rar laptele care ii place cel mai mult (Babylove de la DM), si cred ca voi schimba cu Vitalact, sa vedem cum ii merge cu el. Vitalact are si lactoferina (substanta continuta de laptele matern) dar ramane de vazut daca ii place gustul si asimileaza bine vitaminele din el.
Cam atat pentru azi, sper sa fie o noapte linistita si fara peripetii.

Niciun comentariu: