joi, 27 septembrie 2012

Ceapa rosie - o minune

Nu am mai scris de multa vreme, nu am mai prea avut cand sa mai scriu.
N e tot cu mucisori, dar am gasit un remediu excelent pentru un somn linistit noaptea: ceapa rosie. da, e cel mai bun decongestionant nazal, ca sa nu mai vorbim ca e 100% natural, fara conservanti, etc, si nu platesti nici brand de produs "bio" / "natural" dar la cutie. Eh, pentru asta trebuie sa ii multumesc lui C, sotul meu, pentru ca a gasit un articol despre treaba asta cu ceapa rosie cum ca ar fi mai eficienta decat ceapa alba.
Oricum dupa incercari nereusite de a-i desfunda nasucul lui N in timpul noptii si sa nu se mai trezeasca, am reusit sa gasesc leacul. Am incercat si alta marca de decongestionant nazal, pentru ca nu gasisem Inhalant Baby si am luat Carmol Baby (nu are acelasi efect - eu am spart capsula pe un servetel, pt ca pe prospect scrie sa nu se foloseasca la copii sub doi ani, si nu am vrut sa risc nimica. Carmol se foloseste direct pe piele , deci probabil ca si din cauza aia nu a functionat la N).
Sa revin la ceapa rosie. Am curatat ceapa, am taiat-o bucatele si am pus-o pe o farfurioara langa patutul ei. Prin taiere se degaja acele substante care iti desfunda sinusurile oricat de infundat ai avea nasul. Cat mi-a luat sa ajung din bucatarie pana la ea in camera (sub un minut) am lacrimat deparca era sfarsitul lumii.
Dar e foarte bine, nu se mai trezeste peste noapte si respira pe nas. Miroase dimineata in camera de abia poti respira, dar nu e problema, ca mirosul de duce cand aerisesc. Ma bucur ca i=am gasit leac.
A, si inca un motic pentru care cred ca nu se mai trezeste noaptea este ca i-am facut sac de dormit si acuma nu se mai dezveleste, si ii tine si foarte cald.

Niciun comentariu: