duminică, 19 septembrie 2010

Vama veche

am ajuns vineri dimineata in Vama, desi cam tarziu. Am reusit sa plecam la 01.15 din Sibiu, am ajuns in Bucuresti la 05.40, si am plecat spre mare la 07.40 approximativ. Am ajuns in vama pe la 14.00 pt ca ne-am oprit in Costinesti si Mangalia.
Totul a fost ok, mai putin vremea pt ca a batut vantul foarte tare.
Am facut ceva plaja vineri.
Sambata a fost foarte cald, vant mai putin si ne-am si bronzat un pic.
Azi a fost innorat pana pe la amiaza, am plecat la Mangalia sa vedem plaja, dar tot in Vama am venit si am prins soare si vant putin.
Am fost la pescarie si am mancat fructe de mare si peste proaspat, a fost foarte fain si gustos
Acum am terminat de facut gratarul, am mancat si ne ducem pe plaja.
E posibil sa plecam doar Marti dimineata spre Grecia pentru ca e frumos si mai stam o zi.
Am pus ceva poze, sunt amestecate, dar sunt toate din Vama, mai adugam maine cateva dupa ce le descarcam
O seara faina!
Cata & Cristi

Niciun comentariu: